Sydney en rugby - Reisverslag uit Canberra, Australië van Roger Engelen - WaarBenJij.nu Sydney en rugby - Reisverslag uit Canberra, Australië van Roger Engelen - WaarBenJij.nu

Sydney en rugby

Door: Roog

Blijf op de hoogte en volg Roger

05 April 2006 | Australië, Canberra

G'day blokes and sheilas,
Allereerst heb ik twee fotos van het winnende team bij dit bericht gezet! Je wordt maar een keer per jaar kampioen.
Na deze grote overwinning zijn we naar Sydney gegaan, een van de leukste steden! Het centrum is redelijk klein en goed beloopbaar. Aangezien Sydney aan zee ligt zijn er twee fantastische stranden op 15 min afstand van het business centre; Manly beach en Bondi beach!
Daarnaast is er een fantastische Botanical garden met de meest vreemde bomen en vogels. Daarnaast hangen er duizenden vleermuizen in de bomen, en dat naast de wolkenkrabbers.
Natuurlijk zijn we ook naar de Harbour Bridge en het Opera House gegaan. Het was redelijk indrukwekkend om ze van dichtbij te zien!
Natuurlijk zijn we op zaterdagavond de stad ingedoken en hebben we de clubs van binnen bekeken. Dat stond dus garant voor een goed feestje.
En dan nu terug naar de orde van de dag, deze week is al weer de laatste week van de eerste term, dat betekent dat we de komende twee weken Easter break hebben!! In deze twee weken gaan we met 9 man naar de Gold en Sunshine coast, Brisbane en Cairns. In de volgende term beginnen ook weer de nieuwe sporten. Daarom ben ik nu ook hard aan het trainen om een goede rugbyspeler te worden (met als gevolg drie blauwe plekken zo groot als een hockeybal).
Dus bekijk de fotos maar en tot over drie weken!
Have a good one!

  • 05 April 2006 - 10:28

    Barbara:

    Natuurlijk ben ik weer de eerst, maar waar zijn de foto's?? Ben benieuwd!
    (verhalen kende ik natuurlijk al..)

  • 05 April 2006 - 10:31

    Barbara:

    Natuurlijk ben ik weer de eerst, maar waar zijn de foto's?? Ben benieuwd!
    (verhalen kende ik natuurlijk al..)

  • 06 April 2006 - 07:16

    Nel Sauter:

    Natuurlijk is Barbara weer het eerst, maar ik heb blijkbaar de foto's het eerst gezien, maar kende de verhalen nog niet, dus heb ik toch een primeur. Volgens mij heb jij daar een leuke tijd. Het lijkt in ieder geval allemaal erg aangenaam. Fijne Paasvakantie en we horen en zien wel weer. Gefeliciteerd met je moeder.

  • 12 April 2006 - 10:15

    Dierenverzorger Artis:

    Hallo,
    Met veel plezier lees ik uw verhalen via waarbenjij.nu. Ik ben een dierenverzorger in dierentuin Artis en momenteel zijn wij bezig met het uitbreiden van ons assortiment. Wij zijn dus opzoek naar kleine baby kangeroes en naar mensen die bereid zijn om die kangeroes mee te nemen in hun koffer. Dit scheelt Artis namelijk een hoop geld en gedoe bij de grens. De bijdrage is significant. Laat maar weten of u geinteresseerd bent. Vriendelijke groeten,

    G. Iraf

  • 20 April 2006 - 18:29

    Jannie En Leon:

    hé kerel, we volgen je op de voet. we missen je hier echt niet. jannie en ik vertrekken 4 juli voor een maand naar indonesië

  • 23 April 2006 - 19:41

    Sandra/mam:

    hoi zoon,eindelijk zelf vanuit jouw kamer.leuke berichten en fotos.je maakt er weer heerlijk een prachtige tyd van.niet anders van je gewend.bel je morgen

  • 08 Mei 2006 - 13:38

    Marleen De B.:

    Hee Roger, ik hoorde van Barbara van je voet-breuk: ellende! Wil je bij deze iig veel beterschap toewensen. Hang in there! X Marleen

  • 09 Mei 2006 - 09:54

    Wouternz@hotmail.com:

    roger, ik ben nu op noordereiland. Ik heb tot 30 mei en dan vlieg naar fiji. Ik zou het leuk vinden om je nog op te komen zoeken. Laat me even wat mogelijk is. wouter van vliet (vriend van pim)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roger

Komende maanden ga ik vakken volgen aan de Australian National University in Canberra!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 9547

Voorgaande reizen:

11 Februari 2006 - 12 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: