G'day mate - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Roger Engelen - WaarBenJij.nu G'day mate - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Roger Engelen - WaarBenJij.nu

G'day mate

Door: Roog

Blijf op de hoogte en volg Roger

06 Februari 2006 | Nederland, Maastricht

He allemaal,
G'day mate! Ik ben nog in maastricht (nog maar vijf daagjes) maar deze uitspraak heb ik mezelf al aangemeten.
Ik zal zondag rond een uur of 12 's middags (NL tijd) aankomen in Australie. Ik hoop maandag dan ook mijn eerste "Australische" bericht op deze site te hebben staan.
Groeten, Roger

  • 09 Februari 2006 - 17:58

    Rutger:

    hey roger heel veel plezier in australie ik hoop datje een leuke tijd te gemoetgaat ik moetzeggen datik het hier in suriname goed naar mijn zin heb en ik ben ervan overtuigd dat jij datook zult hebben groeten uit suriname

  • 12 Februari 2006 - 21:16

    Barbara:

    He Schatje,
    Alles al een beetje op orde??
    Snel een hoop foto's op je pagina zetten zodat we allemaal kunnen zien waar je uithangt!
    Veel plezier met de O-week en we bellen! X

  • 13 Februari 2006 - 09:47

    Nel S:

    Sorry, het zojuist geplaatste bericht staat bij je eerste hoofdstuk, hoe is het mogelijk, dat ik zo bereoerd met techniek omga, maar wel goed bedoeld. Groetjes

  • 13 Februari 2006 - 18:05

    Mijntje:

    He Roger,
    Maak er wat van daar in Australie, wij houden Barbara wel bezig. Ben beniewd naar je eerste verhalen en foto's.

  • 19 Februari 2006 - 19:51

    Carlo En Marij:

    Hoi Roger,
    Succes met je afrondende studie en veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roger

Komende maanden ga ik vakken volgen aan de Australian National University in Canberra!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 9574

Voorgaande reizen:

11 Februari 2006 - 12 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: