Ben nog steeds in Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Roger Engelen - WaarBenJij.nu Ben nog steeds in Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Roger Engelen - WaarBenJij.nu

Ben nog steeds in Maastricht

Door: Roog

Blijf op de hoogte en volg Roger

12 Januari 2005 | Nederland, Maastricht

beste bezoekers,
Ik ben nog steeds in Nederland. Het zal nog wel even duren voordat ik in Australie zal zijn. Maar alvast een site. kan nooit kwaad.
groetjes

• 13 Januari 2005 - 21:16

Barbara:

He maar liefje, je gaat toch helemaal niet weg??

• 13 Januari 2005 - 21:16

Barbara:

Niet weggaan! 2x kan ik echt niet aan.........

• 20 Januari 2005 - 20:09

???:

Zet is een foto van jezelf op de site!

• 05 Februari 2006 - 22:29

Roel S:

Is Barbara je enige fan?
    In iedergeval een prettige reis

• 05 Februari 2006 - 22:30

Nel S:

Dit wordt nog wat, wanneer de reacties van die lieve Barbara zo blijven. We zullen haar een beetje troosten, heb jij ook nog een kans om iets van deze geweldige ervaring te maken. Groetjes!!!

• 05 Februari 2006 - 22:43

Roel En Nel S:

Wij zijn zo vrij geweest wat extra foto ruimte te regelen, zodat we ook mee kunnen genieten van je tijdelijke nieuwe omgeving.

• 13 Februari 2006 - 09:44

Nel S:

Je bent er al in Australie. Wat een lange reis moet dat wel niet zijn geweest. Veel plezier bij je australische inkom en succes met de rest van de introductie. We zorgen goed voor je vriendinnetje, dus weer een zorg minder.
    Groetjes